24 de maig 2006

Noves formes de fer publicitat

Desprès d'emparanoïar-me amb els coloms Al Passeig de St. Antoni, em trobo amb aquesta sorpresa:




Ostres, què és això? En un principi em pensava que havia de tornar a casa i dormir una miqueta més perquè eren massa coses per un sol dia, però el dia següent em vaig assabentar que era una manera de fer publicitat de l'Any del Comerç, iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona. Ja em trobo millor.

2 comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

Què et va seblar trobar-te un avió al mig del carrer?
Jo hi vaig anar l'altre dia amb una amiga i em va agradar molt. Potser perquè m'encanta descobrir coses sobre el passat de la meva ciutat.
Tot i que potser l'ajuntament no hauria de dedicar diners a promocionar el passat i dedicar-se més al futur.

28 de maig, 2006 10:36  
Blogger Achtur va dir...

Potser tens raó i no calia gastar-se tants diners en promocionar el consumisme i procurar invertir-los en coses de més profit. Merci pel comentari.

28 de maig, 2006 12:13  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal