26 de juny 2006

El dia i la nit del PP

Després de 19 anys vivint-hi, fa un any que vaig canviar de barri, deixant L'Hospitalet enrere (quillo, però a mi m'agradava). No recordava ben bé el que sentia quan passejava per la Plaça del mercat de Collblanc fins que vaig veure les imatges (inoblidables?) de l'estada del líder del Partit Popular, Mariano Rajoy. En veure la resposta de peixeteres, carnissers, etc, em va venir com un sentiment de L'H que no puc explicar amb claredat, així que m'he decidit per buscar el video del famós escridassament (entengui's com la traducció d'abucheo).

Des de sempre, la informació ha estat víctima de la manipulació i, en aquest cas, no podia ser menys. Observeu amb atenció i apreneu, estimats alumnes, els conceptes de subjectivitat i objectivitat:

Subjectivitat: Rajoy es abucheado en el mercado de Collblanc.






Objectivitat: Rajoy aplaudido en un mercado de Hospitalet. Entre aplausos reconoce "estar haciendo una gran labor por Catalunya, que los ciudadanos de Catalunya duerman tranquilos que vamos a ganar las elecciones".