09 de juny 2006

La meva imatge de Silenci

Ahir a la nit estava veient Silenci? (Canal 33, dijous a les 23.00h) quan vaig veure que van mostrar la meva imatge de silenci!

M'explico, aquest programa, que és un dels meus preferits, cada setmana entrevista diferents personatges (actors, realitzadors, dissenyadors, fotògrafs...) i, per a cadascún d'ells, l'última pregunta sempre és la mateixa: "Digue'ns una imatge de silenci".

Des de fa unes setmanes, hi ha la possibilitat d'enviar la teva imatge de silenci, que pot ser que surti durant 10 segons del programa. Tenint en compte que, de les 2 dotzenes de persones que veiem aquest programa (tant de bó pogués comentar amb els meus amics el programa de la nit anterior...) , potser 6 d'elles han enviat alguna foto, era bastant probable que la meva sortís pocs dies després d'haver-la enviat. Tot això és una GRAN suposició, eh?

El títol que li vaig posar és OBRES ACABADES, perquè està feta en una sala on fins feia poc havien estat fent obres. No és una foto d'aquelles que fan història, però aquí la teniu:



Us suggereix silenci?...