01 d’agost 2006

Spirit of the Dance

Aquest dissabte passat vaig anar al Teatre Victòria a veure l'espectacle que oferia la companyia Spirit of the Dance. A principis de setembre me'n vaig a Dublin i volia que em comencessin a agafar les ganes...L'espectacle no va estar malament, però em van fer mal els 40 € que em va costar l'entrada (a sobre, per a la fila 23!).

Com ja se sap, s'ha de tenir sempre en compte l'anomenat Efecto Mariposa (El aleteo de las alas de una mariposa se puede sentir al otro lado del mundo) que permetria que l'assumpte d'Ibèria em fes la punyeta d'alguna manera, encara que no hagués d'agafar cap avió. I efectivament. Només hi ha via dues actuacions a Barcelona, a les 20 i a les 22.30 del dia 29. Per tant, a quina hora havia d'anar a veure l'espectacle? A les 20 h. I a quina hora van d'arribar les maletes amb el vestuari? Doncs a les 21.45 h. Solució: Canvi d'entrades o devolució. Bueeeeeno, els donarem una oportunitat...vinga, canvïi-me-la per la de les 22.30 (que seria la de les 23, finalment). Passeig pel Maremagnum i cap al teatre de nou (el video és d'una de les seves actuacions all around the world):

Vista des del pont del Maremagnum






(Gràcies, Núria!)