13 de setembre 2006

Adéu iPop

No era el millor programa de la història però s'ha de reconeixer que era una porta oberta a la música independent, tot i que de vegades aquells aires a "movida madrileña" em feien canviar de canal. Després de 115 emisions, l'última va ser dissabte passat, TVE va dir adéu a iPop sense gaires esperances de retorn. Per a què es vegi que no sóc la única que ho pensa, llegiu la columna de Daniel R.Caruncho.

Moment per recordar: China Patino interpretant Tristeza a dúo amb els germans Ferreiro.

Em sembla increïble, però al final la presentadora, China Patino (vocalista de Cycle) em va acabar caient bé i tot. Que qui són Cycle? Ja sabeu, una imagen bla bla bla...



La foto de la formació d'electro-punk madrilenya no és gaire actual... Fa un temps van canviar un dels components, Luke Donovan, que és el paio de les ulleres, per un tal Cíclope. S'ha de dir que en directe resulten provocadors. No m'ho invento; vaig tenir l'oportunitat de disfrutar-los a les Festes de la Mercè de l'any passat.

Cançó recomenada: Confusion!!!, de l'àlbum Weak on the Rocks (2005)

1 comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

nenaaa,
volia comentar sobre Cycle: ja fa temps vaig escoltar Confusion!!! i em va agradar. La veritat és que, quan no sabia res d'ells, apart d'aquesta cançó, em vaig creure que eren un grup anglès i tot..lol.

13 de setembre, 2006 23:30  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal